آشنایی با مدیران ایرانی پسوند xyz.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]

دانیل نگاری

دانیال به عنوان موسس و مدیر عامل ایرانی الاصل XYZ یکی از جوانترین اپراتورهای رجیستری در جهان است. این شرکت در حال بازگشایی املاک و مستغلات جدید در وب برای نسل بعدی کاربران اینترنت است، با پسوندهای دامنه جهانی جدید مانند xyz، .College، .Rent، .Security. و Protection، .Theatre، .Storage، .Baby، .Monster..

تحت رهبری دانیل، .xyz به محبوب ترین دامنه جدید در جهان تبدیل شده است. در سطح جهانی توسط مشاغل و افراد در بیش از ۲۳۰ کشور و منطقه پذیرفته شده است، پذیرندگان تأثیرگذار شامل شرکت مادر Google، Alphabet (ABC.xyz)، MIT (Engine.xyz)، بنیانگذاران Skype (Starship.xyz) و Renovo (Renovo.Auto) هستند. سازندگان DeLorean الکتریکی خودران

به عنوان یک کارآفرین، دانیل همچنین یک سرمایه گذار فعال املاک و مستغلات و مدیر عامل یک آژانس تبلیغاتی آنلاین است. قبل از تأسیس XYZ، دانیل برخی از با ارزش ترین نام های دامنه پریمیوم را در بازار پس از فروش خرید و فروخت. او توسط یاهو، Techweek و Tech in Motion به خاطر دستاوردهایش به عنوان یک کارآفرین شناخته شده است و در Wired، Fox Business News و Bloomberg به نمایش گذاشته شده است.

دانیل از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی فارغ التحصیل شد و چندین جایزه معتبر از جمله جایزه دانش پژوه فناوری USC و جایزه شبکه USC را دریافت کرد. او در لاس وگاس، نوادا، جایی که دفتر مرکزی XYZ در آن قرار دارد، زندگی می کند. این شرکت همچنین دارای دفاتری در سانتا مونیکا، کالیفرنیا و پکن، چین است.

شایان رستم

نیز به عنوان دومین مدیر مجموعه دامنه xyz است که ایشان نیز از اصالتا ایرانی هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *