معرفی دامنه sbs

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

پسوند دامنه sbs یکی از پسوندهای نسبتاً جدیدی در دنیای وب می‌باشد؛ که ابتدا در سال ۲۰۱۱ ثبت شده است. این پسوند دامنه در حقیقت مخفف “Small Business” است. یعنی دامنه‌ای که برای استفاده کسب‌وکارهای کوچک ساخته شده و به همین دلیل، روز به‌روز بین کسب و کارهای کوچک و نیز در صنعت فناوری، گسترش می‌یابد.

در ادامه با ارائه برخی از مزایا و علایق استفاده از پسوند دامنه sbs برای کسب‌وکارهای کوچک، در اینجا به طور مختصر به شناسایی آنها می پردازیم:

۱- بهره‌گیری از شناخت بالاتر: استفاده از پسوند دامنه sbs، به کسب و کارهای کوچک دسترسی بیشتری به مخاطبان و مشتریانشان بخصوص در زمینه تسهیل یافتن در پنجره‌های جستجوی اینترنتی می‌دهد. چرا که از این پسوند در دامنه وب سایت شما استفاده می شود، بنابراین کاربران اینترنت به آسانی شما را پیدا و درک می کنند.

۲- رتبه‌بندی وب‌سایت بهتر: با این که گوگل و دیگر موتورهای جستجو به پسوندهای دامنه‌ها ذره‌ای توجه می کنند، با این حال استفاده از پسوند sbs می‌تواند رتبه وب سایت شما را بالا ببرد. این پسوند دامنه در وب‌سایت شما یکی از فاکتورهای موثر در رتبه بندی است.

۳- هدفمند‌ تر بودن بازاریابی: استفاده از پسوند sbs علاوه بر کمک به مشتریان در یافتن وب‌سایت شما، به شما کمک می کند تا به صورت هدفمند‌تر با مشتریانی که به‌دنبال کسب‌وکار کوچک هستند، مرتبط شوید و جذب آنها شوید.

۴- قابلیت تطبیق پذیری: پسوند دامین sbs به خوبی با اکثر پلتفرم‌ها و سرویس ها سازگاری پیدا می‌کند. بنابراین، شما می‌توانید آن را با هر پلتفرمی، از جمله وردپرس یا بعضی سیستم‌های مدیریت محتوا مورد استفاده قرار دهید.

۵- قیمتی اقتصادی: قیمت پسوند دامین sbs نسبت به برخی پسوندهای دیگر همچون .com بسیار قابل قبول است، به علاوه این که معمولاً کسب و کارهای کوچک دارای بودجه کم‌تری برای تبلیغات و تبلیغات تصویری هستند، به بیان دقیق تر پسوند دامنه sbs، یک راه ارزان در مقابل ورود به بازار اینترنتی برای کسب و کارهای کوچک است.

و در نهایت، اشاره کرد که پسوند sbs یک گزینه خوب برای کسب‌وکارهای کوچک است که به دنبال گسترش در فضای وب، اما با طرح سئوالاتی همچون هزینه، چگونگی تأمین اطلاعات و… هستند.

امیدوارم مطالب ارائه شده در این بخش برای شما مفید بوده باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *