هاست لینوکس سی پنل Cpanel

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۳ میانگین: ۳.۷]

هاست لینوکس سی پنل cpanel لایت اسپید مناسب برای سایت هایی است که از زبان برنامه نویسی پی اچ پی برای سایت خود استفاده می کنند. در صورتی که بخواهید یک سایت شخصی، شرکتی و … با یک CMS رایگان همانند جوملا، وردپرس و … را راه اندازی کنید باید هاست لینوکس تهیه نمایید.

سرویس های اشتراکی لینوکس دولت هاست با بهره بردن از سرورهای قدرمند ۸ هسته ای و رم بالا و استفاده از هارد های دور بالای SSD این امکان را فراهم کردند که آپتایم و سرعت لود شما تضمین گردد. همچنین از وب سرور لایت اسپید استفاده شده است که باعث می گردد تا سرعت لود سایت شما تا ۶ ثانیه افزایش پیدا کرده و جلوی هک و نفوذ گرفته شود.

هاست های اشتراکی لینوکس دولت هاست دارای کنترل پنل سی پنل cpanel بوده و براحتی و بدون دانش قنی می توانید فایل های سایت خود را براحتی بارگزاری کرده و براحتی بتوانید اکانت ایمیل اختصاصی ایجاد نمایید.

هاست های اشتراکی لینوکس دولت هاست این امکان را دارند تا در صورت نیاز شما فقط با سفارش آنلاین از طریق پرتال کاربری بصورت ۲۴ ساعته خریداری، تمدید و فضای آن افزایش پیدا کند!

همچنین دپارتمان پشتیبانی فنی این مرکز بصورت ۲۴ ساعت / ۷ روز هفته حتی روزهای تعطیل تمامی سرورها را مانیتورینگ کرده و تمامی مشکلات را بصورت بلادرنگ و لحظه ای برطرف می کند.

تمامی مشتریان دولت هاست در صورت هر گونه سوال و یا درخواست با ایجاد یک درخواست پشتیبانی می توانند بصورت شبانه روزی از بخش پشتیبانی استفاده نمایند.

مشاهده بسته های هاست لینوکس و سفارش و خرید آنلاین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *