معرفی دامنه org

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

پسوند دامنه org یکی از پر استفاده ترین پسوندهای دامنه ها می باشد که ابتدا در سال ۱۹۸۵ به عنوان یک توسعه مختص خدمات غیرانتفاعی به وجود آمد. اکثر سازمان های غیرانتفاعی، موسسات خیریه، حزب ها، موسسات دولتی و سایر سازمان های غیرانتفاعی از این پسوند برای سایت خود استفاده می کنند.

محتوای سایت های استفاده کننده از پسوند org معمولاً به خدمات و محصولات غیرانتفاعی تعلق دارد. با توجه به اینکه سازمان های غیرانتفاعی عموماً درگیر اهداف و مأموریت های اجتماعی هستند، پسوند org به عنوان نمادی از مأموریت های اجتماعی شناخته می شود.

این پسوند برای وب سایت ها و سایت های تجاری مناسب نیست و به صورت عمومی برای سایت هایی که مینویسند و با ارسال محتوا به دیگران درآمد کسب می کنند، مناسب نیست. پسوند org غالباً در سایت هایی که به خدمات اجتماعی، آموزشی، فرهنگی، بشردوستانه و یا سیاسی اختصاص داده شده‌اند، استفاده می شود.

از دیگر ویژگی های مفید پسوند org، نامعمول بودن آن در مقایسه با پسوندهای دیگر است، بنابراین یکسان نیست و برای یادآوری راحت تر می باشد.

در نتیجه، پسوند org به علت تمرکز بر روی اهداف اجتماعی و خیریه، اعتبار و قدرت بالایی دارد و برای سازمان هایی که سازماندهی شده اند تا با کسب درآمد، اهداف اجتماعی خود را ارضا کنند، بسیار مفید است. به طور کلی پسوند org، برای سازمان هایی که به دنبال ساختن یک حضور آنلاین برای ارائه خدمات غیرانتفاعی و مأموریت های اجتماعی می باشند، مناسب است.

امیدوارم این مطلب به شما کمک کرده باشد. در صورت داشتن هرگونه سوال یا توضیحات بیشتر، لطفاً بپرسید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *